Re: problem z grafika

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 14:42:10 MET DST

W dniu 2010-04-08 09:45, MatJK pisze:

> Same z siebie się nie "jarają". Mógłbyś wspomnieć coś o zasilaczu, który
> zasila cały zestaw. Wypadało by też sprawdzić temperaturę karty jeśli to
> możliwe. Przede wszystkim brakuje informacji o samej karcie graficznej.
> Jest taki fajny soft do testowania komputera, zwie się PC-CHECK. Poszukaj np.
> wersji dyskietkowej i uruchom. Posiada on możliwość przetestowania karty
> graficznej - wskaże ew. uszkodzenie.

Ehh, na prgk karta byla w topicu, tu dalem inny i zapomnialem w tresci
dopisac - jest to Radek 4870. Temperature ma 80 Stopni wedlug
catalystow, taka sama w iddle i podczas grania, wentylator sie tylko
szybciej kreci jak gram.
Zasilka to Corsair VX550 (550 W), reszta kompa to Athlon x2 6000+, 2 Gb
ram, jeden HD, wiec ta zasilka bez problemu daje rade.
Mowisz ze sie same karty nie jaraja? Ja mam jakiegos pecha chyba, radek
1950 - kropki na ekranie po okolo 1,5 uzytkowania, bledy w teksturach i
zwiechy w 3D, najwyrazniej pamiec padla. Nastepny byl GT8800 - tez po
okolo roku czy 2 nagle podczas gry komp sie wylaczyl i juz sie go nie
dalo wlaczyc (nawet do biosu przy starcie nie dochodzil). Teraz ten
R4870 ma jakies problemy, mam nadzieje ze to tylko bug we wiedzminie.
Ten programik o ktorym mowisz - on jest do testowania proca, pamieci i
plyty z tego co znalazlem w necie, grafy chyba nie testuje. (pozatym kto
ma jeszcze stacje dyskietek? ja sie ze swoja pozegnalem jakies 5 lat
temu :)