Re: Drukarka

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 15:34:00 MET DST

Budzik pisze:
> Użytkownik Kuba qbutek@onet.pl ...

> google nie pokazuje zadnej wiadomosci, ktorej autorem jest Kuba, i ktora
> zawierałaby sowa brother i MFC.

Google-fu do poprawki.
;)
http://tinyurl.com/yjc9d2v

> Anyway :)
> widze, ze te brothery to troche inna polka cenowa (HP mozna kupic za 250,
> te zaczynaja sie racej od 500zł)

Oj tam 500, 300 wystarczy na DCP (bez faxu), za 350 MFC (z faxem)
spokojnie kupisz.

http://allegro.pl/listing/search.php?category=63013&sg=0&order=p&string=brother

> [...]
> http://allegro.pl/item973249733_brother_mfc_295cn_4tusze_lepszy_od_mfc_290c
> _nowy.html
> lub takiego:
> http://allegro.pl/item971707432_brother_mfc_490cw_fax_skan_druk_wifi_4tusze
> _gw_fv.html
>
> Czy dobrze rozumiem, ze podajnik gorny bedzie słuzył jako automatyczny
> podajnik do skanowani? Mam umowe 20 stron, wrzucam - klikam - zeskanuj i on
> sam sobie pobiera strony, nic nie musze klikac w programie i na koniec
> pokaze efekt w postaci zeskanowanych 20 stron z ktorymi moge zrobic co

Dokładnie tak, górny podajnik to ADF - automatic document feeder czy
jakoś tak. Genialna sprawa jeśli masz do skopiowania większą ilość stron.
Zależnie od modelu, ADF na raz do 50 stron mieści.

> Patrze na ceny tuszy (zamienników) i oczom nie wierze...
> http://allegro.pl/item973381674_tusz_do_brother_mfc_250c_mfc_290c_mfc_490cw
> .html
> 5zł?
> Fajnie!

Takich całkiem najtańszych nie próbowałem, ale za ActiveJeta coś 13 pln
brutto w sklepie płacę. Przy bardziej intensywnym drukowaniu warto w
system stałego zasilania (CISS) zainwestować, bodaj 70-parę złotych.

Pozdrawiam,
Kuba