Re: Drukarka

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 13:58:25 MET DST

Użytkownik Kuba qbutek@onet.pl ...

> Brother, seria MFC, model dowolny.
> Poszukaj w archiwum, pisałem o tym.

google nie pokazuje zadnej wiadomosci, ktorej autorem jest Kuba, i ktora
zawierałaby sowa brother i MFC.

Anyway :)
widze, ze te brothery to troche inna polka cenowa (HP mozna kupic za 250,
te zaczynaja sie racej od 500zł)
Zakładajac, ze moglbym wydac 500zł na np. cos takiego:
http://allegro.pl/item973249733_brother_mfc_295cn_4tusze_lepszy_od_mfc_290c
_nowy.html
lub takiego:
http://allegro.pl/item971707432_brother_mfc_490cw_fax_skan_druk_wifi_4tusze
_gw_fv.html

Czy dobrze rozumiem, ze podajnik gorny bedzie słuzył jako automatyczny
podajnik do skanowani? Mam umowe 20 stron, wrzucam - klikam - zeskanuj i on
sam sobie pobiera strony, nic nie musze klikac w programie i na koniec
pokaze efekt w postaci zeskanowanych 20 stron z ktorymi moge zrobic co
chce?

Patrze na ceny tuszy (zamienników) i oczom nie wierze...
http://allegro.pl/item973381674_tusz_do_brother_mfc_250c_mfc_290c_mfc_490cw
.html
5zł?
Fajnie!