Re: Drukarka

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 15:39:54 MET DST

W dniu 2010-04-07 23:58, Budzik pisze:

> To jest to: podajnik dokumentów ADF?
> No to 15, ale bardziej pytam o zasade. Wrzucanie po 15 stron to i tak
> lepiej niz wrzucanie po jednej i klikanie "zeskanuj kolejna".

A może i 15. Nie zdarzyło mi się skanować dokumentów większych niż
kilkustronowe. Wiem jedno - w życiu nie kupię już skanera bez ADF.
Kiedyś to był luksus, dziś wymaga 100 zł dopłaty. W przypadku Brothera
(jak jest u innych producentów to nie wiem) wadą jest to, że ADF montują
(z tańszych modeli) tylko w serii MFC, czyli musisz dopłacić za nie
zawsze potrzebny faks.
W zależności od tego co sobie ustawisz w ControlCenter możesz skanować
do PDF (wychodzą całkiem ładne wielostronicowe), TIF, JPG, BMP. Możesz
mieć inne ustawienia przypisane do przycisków funkcyjnych na urządzeniu,
inne do skrótów w aplikacji. Jeśli wybierzesz model z siecią to i
skaner, i drukarka bardzo dobrze w niej pracują.
No i te koszty atramentów, aż się chce drukować ;)
Brothera mogę z czystym sumieniem polecić.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl