Re: dziwny problem z radeonem hd4850 (dlugie)

Autor: marecki <marecki_at_no-spam.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 17:04:15 MET DST

Użytkownik " MatJK" <matjed@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hpk5js$dkq$1@inews.gazeta.pl...

> nie
> zalogowaniu
> sterownikow

> komputera
> czasie
> kilku
> sumie

> wyswietlaja

> Czy w momencie, gdy monitor pozostawał "czarny" słyszałeś standardowy beep
> po
> uruchomieniu?
Tak. (zaznaczam ze w czasie gdy byly podlaczone 2 monitory to tylko jeden z
nich nie dzialal z 4850 niezaleznie od gniazda gdzie byl podlaczony,
natomiast z 1950 dzialaja oba bez problemow)
> Coś mi podpowiada, że krzaczyć mogą moduły pamięci (4x 2GB), a więc
> proponuję
> od wykonania testu w programie Memtest - każdy moduł osobno, następnie
> wszystkie razem. Po uruchomieniu Memtest C, następnie 2,3,3,3
Hmm, serio to pamieci moga tak absurdalnie gryzc sie z karta graf? Zanim
poswiece tydzien na testowanie wolalbym sie upewnic :)