Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:33:16 +0200, Michal AKA Miki napisaĹ(a):
> UÂżytkownik "Smok Eustachy" <smok@eustachy.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> news:hpghdm$1in$2@news.onet.pl...
>> Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisaÂł(a): /.../
>>>
>>> Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy
>>> rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.
>>
>> Bo dostanie nowego lapka i nowÂą gwarancjĂŞ. Taki kant.
>
> Ale to takie proste i oczywiste nie jest... Przeciez producent ma do
> wyboru naprawe bez przedluzania gwarancji, albo wymiane elementu na
> wolny od wad - ale w takim przypadku nie musi przedluzac gwarancji na
> caly zespol komputerowy. Na pewno na takie postepowanie nie masz szans w
> przypadku duzych producentow (DELL, HP, Lenovo, Toshiba)
ToteĹź on chce popsuÄ wszystko.
-- Smok Eustachy http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy http://pclinuxos.org.pl/Received on Thu Apr 8 00:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Apr 2010 - 00:51:02 MET DST