Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@eustachy.pl> napisał w wiadomości
news:hpghdm$1in$2@news.onet.pl...
> Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):
> /.../
>>
>> Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy
>> rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.
>
> Bo dostanie nowego lapka i nową gwarancję. Taki kant.
Ale to takie proste i oczywiste nie jest...
Przeciez producent ma do wyboru naprawe bez przedluzania gwarancji, albo
wymiane elementu na wolny od wad - ale w takim przypadku nie musi przedluzac
gwarancji na caly zespol komputerowy.
Na pewno na takie postepowanie nie masz szans w przypadku duzych producentow
(DELL, HP, Lenovo, Toshiba)
Stad moje zaciekawienie - juz od dawna nie widzialem takiej gwarancji w
przypadku laptopow czy komputerow, zeby zwrocili kase za calosc... Moze sama
grafika - owszem... Ale to wymaga innej konstrukcji umowy gwarancyjnej, lub
skladaka. Stad moja ciekawosc..
Pozdrawiam
Michal
Received on Wed Apr 7 23:35:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Apr 2010 - 23:51:01 MET DST