Re: recovery partition w lenovo R61i

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 18:09:53 MET DST

W dniu 2010-04-07 14:08, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> T61 z Visty do XP. Poza tym OIDP to możesz przy odpalaniu z partycji
> recovery wybrać które partycje sa odtwarzane. No i możesz wygenerować
> płytki zapaspwe jeśłi wolisz "klasyczną" instalację. Jeśłi partycja
> Recovery jest uwalona to możesz zamówić komplet CD do konkretnego
> modelu - kumpla komplet plytek z XP (miał pierwotnie Vistę Bussiness z
> opcją downgrade) kosztowął 100PLN brutto jakieś 2 lata temu.

Hmm... Dziwnie to działa. Wykreowałem na komputerze znajomej tą płytkę
Recovery i odpaliłem z niej komputer. Pojawiło się menu, w nim kilka
opcji. M.in. odtworzenie systemu z backupu bez ruszania dokumentów,
odtworzenie wszystkiego z backupu i przywrócenie do stanu fabrycznego.
Nigdzie nie znalazłem tam opcji normalnej przeinstalki, więc wybrałem
pierwszą - bezpieczną opcję. System niby wrócił świeższy i szybszy, ale
z dawną zawartością pulpitu, programami itp. Jednak jak się okazało
potem pojawił się problem - nie chce odpalić Internet Explorer i iTunes,
możliwe również, że inne programy.

Jak na tym czymś zrobić NORMALNĄ przeinstalkę, format C:\ bez ruszania
pozostałych partycji?