Re: recovery partition w lenovo R61i

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 12:05:23 MET DST

On Wed, 07 Apr 2010 18:09:53 +0200, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Hmm... Dziwnie to działa. Wykreowałem na komputerze znajomej tą płytkę
>Recovery i odpaliłem z niej komputer. Pojawiło się menu, w nim kilka
>opcji. M.in. odtworzenie systemu z backupu bez ruszania dokumentów,
>odtworzenie wszystkiego z backupu i przywrócenie do stanu fabrycznego.
>Nigdzie nie znalazłem tam opcji normalnej przeinstalki, więc wybrałem
>pierwszą - bezpieczną opcję. System niby wrócił świeższy i szybszy, ale
>z dawną zawartością pulpitu, programami itp. Jednak jak się okazało
>potem pojawił się problem - nie chce odpalić Internet Explorer i iTunes,
> [...]

Normalnie. Zrobić backup na inny nośnik. Przeinstalować i przywrócić
dane. Przy czym backup kopiuje DANE - nie zainstalowane programy.
Czyli np. zawartość pulpitu. Czyli to co jest zainstalowane przez
użytkownika należy zainstalwoać od nowa. Dlatego nie działa iTunes.
Należy też pamiętać że reinstalacja przywraca do stanu w chwili zakupu
komputera. Nie ma wiec zainstalwoanych poprawek MS i zapewne IE jest w
w niższej wersji niz obecna i takze należy to zaktualizować.

Zdrówko