Re: recovery partition w lenovo R61i

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 14:08:16 MET DST

On Tue, 06 Apr 2010 21:50:19 +0200, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
wrote:

>Koleżanka poprosiła mnie, żebym przeinstalował system w jej laptopie. O
>ile się nie mylę lenovo R61i posiada partycję recovery. Przywykłem do
>instalowania systemu z płyty. Ktoś może mi powiedzieć jak się zachowuje
>taka instalacja? Odtwarza tylko partycję systemową? Pozostałe nie są
>ruszane czy cały komputer wraca do stanu takiego, w jakim wyszedł z fabryki?

ZTCP to Lenovo daje w komplecie (albo można ściągnąć z WWW) narzędzie
do backupu i przenoszenia danych. Korzystałem z tego przy downgrade
T61 z Visty do XP. Poza tym OIDP to możesz przy odpalaniu z partycji
recovery wybrać które partycje sa odtwarzane. No i możesz wygenerować
płytki zapaspwe jeśłi wolisz "klasyczną" instalację. Jeśłi partycja
Recovery jest uwalona to możesz zamówić komplet CD do konkretnego
modelu - kumpla komplet plytek z XP (miał pierwotnie Vistę Bussiness z
opcją downgrade) kosztowął 100PLN brutto jakieś 2 lata temu.

Zdrówko