Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 22:30:06 MET DST

Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:hpdh1d$obp$1@news.onet.pl...

> Dzięki! Mam taką wizję, że gdzieś z tyłu na biurku (np. za monitorem) chcę
> mieć możliwość szybkiego przepięcia kabelków, powiedzcie czy to zadziała:
> 1. Klawiatura PS/2 do laptopa przez przejściówkę PS/2-USB i do
> stacjonarnego przez przedłużacz USB (damsko -męski) ?
> 2. Monitor idzie albo do Lapka, albo do przedłużacza VGA D-SUB
> (damsko -męski)?
> 3. Mysz BT, więc nie ma problemu
> Pozdrawiam świątecznie :)

Teoretycznie powinno, chociaz wg mnie (przepraszam za dosadnosc) to
badziewne rozwiazanie :)
Wg mnie KVM to minimum - warto poswiecic te 40zl zeby miec sensowniejsze
srodowisko pracy, mozliwosc uruchomienia jednoczesnie obu maszyn (chociazby
zeby latwo kopiowac z jednej na druga), bez potrzeby wyciagania kilku kabli
tylko po to, zeby zerknac, co sie dzieje na drugim... Oczywiscie nie znam
twoich potrzeb, ale ja u siebie po kilku godzinach takiej pracy jednoczesnie
na 2 komputerach zakupilem KVMa, bo mnie draznilo przepinanie kabli,
szczegolnie jak trzeba wejsc pod biurko :)

Stacja dokujaca + KVM to bardzo wygodne i komfortowe rozwiazanie, ale skoro
uzywasz jej w pracy to chyba nie musze mowic o zaletach...

Przy okazji - sporo monitorow LCD na rynku ma teraz podwojne wejscia, takze
jest mozliwosc podpiecia 2 zrodel sygnalu. Sprawdz, moze bedziesz mial
szczescie :D

Pozdrawiam
Michal