Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 22:26:22 MET DST

> Podpięta przez USB - tak (są przejściówki PS/2 - USB).

Dzięki! Mam taką wizję, że gdzieś z tyłu na biurku (np. za monitorem) chcę
mieć możliwość szybkiego przepięcia kabelków, powiedzcie czy to zadziała:
1. Klawiatura PS/2 do laptopa przez przejściówkę PS/2-USB i do stacjonarnego
przez przedłużacz USB (damsko -męski) ?
2. Monitor idzie albo do Lapka, albo do przedłużacza VGA D-SUB
 (damsko -męski)?
3. Mysz BT, więc nie ma problemu
Pozdrawiam świątecznie :)