Re: Podpięcie Laptopa do monitora i klawiatury kompa stacjonarnego

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 07 Apr 2010 - 17:10:51 MET DST

(...)
> Wg mnie KVM to minimum - warto poswiecic te 40zl zeby miec sensowniejsze
> srodowisko pracy, mozliwosc uruchomienia jednoczesnie obu maszyn
> (chociazby zeby latwo kopiowac z jednej na druga), bez potrzeby
> wyciagania kilku kabli tylko po to, zeby zerknac, co sie dzieje na
> drugim... Oczywiscie nie znam twoich potrzeb, ale ja u siebie po kilku
> godzinach takiej pracy jednoczesnie na 2 komputerach zakupilem KVMa, bo
> mnie draznilo przepinanie kabli, szczegolnie jak trzeba wejsc pod
> biurko :) Stacja dokujaca + KVM to bardzo wygodne i komfortowe
> [...]

Dzięki! Ale już zamówiłem przedłużacz VGA (żeby pod stolik nie wchodzić :)
i adapter USB do PS2 dla klawitury oraz kabel USB, żeby znowu pod stolik nie
wchodzić :)
Chodziło mi o najprostsze rozwiązanie, gdyż potzrebuję solidniej popracować
na malutkim lapku tylko 1x/ 1-2 tygodnie, więc nie potzrebuję KVM, tym
bardziej, że nie interesuje mnie praca na 2 kompach.
Pozdrawiam