Re: Pare pytan o dyski SATA

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 16:53:39 MET DST

W dniu 05.04.2010 23:49, JoteR pisze:
> Bez przesady, 8 MiB we współczesnych dyskach to ułamek promila, nie wiem
> czemu budzi to takie emocje.

oczywiście, że masz rację - to pomijalna wartość. Ale 1 x primary to już
25% i tylko o to mi chodziło :)

> W przypadku rozważanym w tym wątku - jest po prostu niepotrzebny. I tyle.

może i faktycznie powinienem dodać OT, bo chciałem w sumie tylko
podyskutować na temat zewnętrznych narzędzi partycjonujących.

Podsumowując: jak się da to nie ma żadnych negatywnych skutków w
używaniu programu partycjonującego wbudowanego w instalator windows.
Jedna partycja 8 czy nawet 100mb to żaden kłopot przy obecnych
pojemnościach dysków. Można o tym zapomnieć jeśli chce się mieć 2 lub 3
"normalne" partycje

Z drugiej strony jak się wie co się robi to nie ma raczej także żadnych
negatywnych skutków w użyciu zewnętrznego programu partycjonującego.
Przynajmniej póki się na jakimś nie przewiozę będę tak twierdził :)

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby