Re: tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 14:59:16 MET DST

http://allegro.pl/item985432835_druk_za_0_01_hp_2200_dupleks_pelny_toner_kable.html

> Przecież to złom. Nawet hp2200 nie są wieczne.

Mam taki "złom" (HP 2100tn) i drukuje już kilka lat - szybko, cicho i z
jakością nieosiągalną przez te wszystkomające kombajny z plastikowymi
częściami z Media Markt.

Poprzedniczka - HP 4L też swoje przeżyła, a poszła w odstawkę tylko dlatego
że za grosze można było kupić jej nastepcę z rozdzielczością 1200 dpi.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających