Re: tradycyjnie - laser cz-b ta kyosera bedzie dobra?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Apr 2010 - 18:58:35 MET DST

http://allegro.pl/item985432835_druk_za_0_01_hp_2200_dupleks_pelny_toner_kable.html

> Do tego jakiś tani printserwerek (np. Axis za 55 zł), jeśli ma być w sieci.
>
> Albo już z printserwerem:
> http://www.allegro.pl/item983971538_hp_2200dtn_2200_dtn_full_wersja.html

No, konstruktywna alternatywa.
Na pazzegro widze troche walkow swiatloczulych do takiej i folie na grzalke.

Ciekawi mnie czy tonery dla kyocery juz w sobie maja taki walek? Bo na allegro
do tych fs3820 walkow nie widze. Nie psuja sie czy sa w skrzynce z tonerem?

--
Lukasz Sczygiel