Re: Pytanie o procesor

Autor: Marek <marek1967_at_spam.interia.pl>
Data: Mon 05 Apr 2010 - 22:23:19 MET DST

W dniu 2010-04-05 14:51, WiesłaW pisze:
> Twój niepokój jest nieuzasadniony. Nie jest to również chwyt marketingowy-
> Intel podaje suche dane techniczne.(...)

Dzięki za precyzyjne wyjaśnienie sprawy. :-) O to mi właśnie chodziło.
Nie analizuję zaganień układowych aż do chwili kiedy kupuję jakiś
sprzęt. Więc nie ma co się zastanawiać i wezmę 860tkę.

> Jeżeli nie jest priorytetem niskie zużycie energii (czego nie zrozumiem :))

Samo zużycie nie - jednakże cisza tak :-D Jeśli procesor żre dużo
energii, to kłopot będzie z zastosowaniem radiatora z dużym wiatrakiem
bo musi być ogromny dla 140W. Dla 95W radiator spokojnie zmieści się w
20cm szerokości obudowie. Mam tu na myśli coś w rodzaju Arctic Cooling
Extreme, który dla 95W procesora nie powinien głośniej pracować niż 28dB.