Re: Pytanie o procesor

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 21:36:18 MET DST

W dniu 2010-04-04 21:27, Arkadiusz Stopa napisał/a:
> No nie, aż taki dobry to on nie jest. Na radiatorze mam wentylator
> 12 cm, dokładnie ten:
> http://www.allegro.pl/item972869407_aab_cooling_super_silent_fan_12_cichy_wydajny_13db.html

Przy okazji, skoro masz ten wentylator to może wyjaśnisz mi co znaczy
opis na aukcji:

"Podczas przeprowadzonego testu, w którym podłączono zasilanie do
łożyska, został zmierzony prąd przechodzący przez łożysko:

a) w przypadku podłaczenia łożysk śliżgowych odczytano napięcie: 3V
b) w przypadku podłączenia łożysk AFDB odczytano napięcie: 0,02V
Powyższy test jednoznacznie potwierdza, iż dla łożysk AFDB:
*nie występuje kontakt
*prawie całkowity brak przepływającego prądu"

Od dawna mnie to ciekawi co on ma na myśli ;-)

--
Cz.