Re: Karta graficzna z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Michal <fred4u_at_wywal.wp.pl>
Data: Sun 04 Apr 2010 - 21:32:47 MET DST

> I do tego w zupe³no¶ci wystarcza podana przeze mnie karta. Natomiast
> oczojebne i zasobo¿erne fajerwerki tego, czy innego systemu to zupe³nie
> inna
> para kaloszy.

Czas nie stoi w miejscu.
Jeste¶ pewien ¿e do tego dinozaura znajdziesz sprawne sterowniki do Win7?
Widzia³e¶ jak nawet zwyk³e programy "2D" chodz± na starych kartach - ot,
taki Acrobat Reader? Naprawdê, w miêdzyczasie dokona³ siê skok
technologiczny.
Oczywi¶cie ¿e obecnie do sprawnego i przyjemnego (fajerwerki)
korzystania z systemów Win Vista i nowszych potrzeba karty ze
sprzêtowymi pixel shaderami - st±d nie ma co zawracaæ sobie g³owy
starociami.

Ze swojej strony dodam ¿e ca³kiem fajn± kart± mo¿e byæ 8600gt od
Gigabyte'a, ale to raczej w "u¿ywkach".

Pozdr.,
Micha³