Re: Dziwny transfer na HDD

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Apr 2010 - 11:09:31 MET DST

> Można wnioskować, że jeszcze jakiś inny program coś na tym dysku
> zapisuje/czyta podczas testowania

Zainstalowałem najnowsze sterowniki do chipsetu, wyłączyłem przywracanie
systemu, Avasta, Spyboot, poprawilem ustawienia w BIOS i nic.
Ale coś mnie podkusiło by wyłączyć HDD Health - do monitorowania SMART i
    nagle dyski ożyły ;-)
Tylko mnie zastanawia jak to możliwe, że przez jakieś dwa lata program,
który miał pilnować bezpieczeństwa mich danych mógł robić taką kaszanę z
transferami.