Re: DX11 czy Cuda?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Apr 2010 - 12:10:11 MET DST

Dnia 01-04-2010 o 21:44 solar napisał na pl.comp.pecet:

> Mam zamiar zmienić swojego Sapphire 4870 ma nowszą. Ponieważ przesiadłem
> się na Win7, myślałem o 5870, żeby skorzystać z DX11. Ale ostatnio
> większość gier ma logo Nvidia i korzysta z Cuda...
> I zacząłem się zastanawiać: DX11 czy Cuda. Jest gdzieś w sieci np.
> jakieś porównanie fizyki korzystającej z Cuda na Nvidii i PhysX na Ati?

Nie patrz na logo, ani na jakieś Cuda. Bierz kartę, która Ci najlepiej
odpowiada.
CUDA to technologia. Dopiero na nią pisze się programy. Dla gracza
z "CUDA' może przydać się jedynie PhysX, który poprawia fizykę w grach.
Jednak ATI również posiada swój odpowiednik takiego PhysXa - jest to
Havok. Nie można porównać efektów fizyki w grach, ponieważ są one pisane
na jedno lub na drugie. Jednak moim zdaniem i graczy których znam, lepiej
udało się to .. ATI. Do tego ATI zajęło się standardem, który wykorzystują
wszyscy, czyli OpenCL.
Gry na Havoka: http://www.havok.com/index.php?page=available-games
Gry na PhysXa: http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_all.html

--