Re: DX11 czy Cuda?

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Fri 02 Apr 2010 - 18:45:07 MET DST

W dniu 2010-04-02 12:10, WiesłaW pisze:

> Gry na Havoka: http://www.havok.com/index.php?page=available-games
> Gry na PhysXa: http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_all.html

Więcej "moich" gier jest z listy Nvidii :)
Dostałem linki z np. Mirrors Edge czy Cryostasis i obie wyglądają o
wiele lepiej z PhsyX.
W sumie większość moich kart to było Ati, Nvidia to tylko 8800GT. Ale
też byłem z niej zadowolony. Tyle, że obecnie 5870 zbiera lepsze oceny
niż GTX285...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.