DX11 czy Cuda?

Autor: solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 01 Apr 2010 - 20:44:50 MET DST

Mam zamiar zmienić swojego Sapphire 4870 ma nowszą. Ponieważ przesiadłem
się na Win7, myślałem o 5870, żeby skorzystać z DX11. Ale ostatnio
większość gier ma logo Nvidia i korzysta z Cuda...
I zacząłem się zastanawiać: DX11 czy Cuda. Jest gdzieś w sieci np.
jakieś porównanie fizyki korzystającej z Cuda na Nvidii i PhysX na Ati?

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."