Re: Co się stało z płytami z grafiką nvidii?

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 23:07:22 MET DST

W dniu 31.03.2010 22:06, quish pisze:
> Ostatni problem z ATI na linuksie miałem z 9600PRO na Ubu 6.06. Fakt że
> zamknięte nie wspierają starszych kart, ale otwarte radzą sobie wcale
> nieźle. Natomiast wyższość Nvidi pod linuxem to zwykły mit, który w
> praktyce wygląda tak, że stery się ładnie instalują, a potem są
> niestabilne jak cholera.
> Pozdr4all

hmm.. a ja zacząłem swoją zabawę od ubuntu 7.10 i do tej pory na swoim
lapku z Ge-Force 8600M nie zanotowałem żadnych problemów do 9.10 włącznie.

Nie wiem jak wygląda problem lub jego brak z kartami ATI, ale na nvidii
raczej problemów nie mam

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby