Re: Co się stało z płytami z grafiką nvidii?

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 22:06:14 MET DST

WiesłaW pisze:

> Jesteś pewien, że karty ATI nie radzą sobie z Linuxem? Nie jestem
> linuxiarzem więc nie wiem do końca, ale słyszałem, że teraz Radeony
> radzą sobie o niebo lepiej niż kiedyś.
> Ja na Twoim miejscu - aby się upewnić, zapytałbym na odpowiedniej grupie.

Ostatni problem z ATI na linuksie miałem z 9600PRO na Ubu 6.06. Fakt że
zamknięte nie wspierają starszych kart, ale otwarte radzą sobie wcale
nieźle. Natomiast wyższość Nvidi pod linuxem to zwykły mit, który w
praktyce wygląda tak, że stery się ładnie instalują, a potem są
niestabilne jak cholera.
Pozdr4all