Re: klawiatura USB - walne?o korki posz?y

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 23:13:18 MET DST

** pitpull <pitpull@pitpull.com> wrote:

> Dupn??o, z zasilacza poszed? dym, korki posz?y a ja o ma?o zawa?u nie
> dosta?em.

Tzn. co w momencie jak wepchnąłeś USB to poszły korki i zasilacz? Coś miałeś
tam mocno nie tak - najbardziej prawdopodobne wytłumaczenie jest, że
mechaniczne wciskanie coś przesunęło i doszło do zwarcia np. przez wtyczkę USB
płyta główna zwarła z obudową (i dodatkowo coś było nie tak z zasilaczem).

> Czy taka operacja jest oficjalnie zabroniona? Dla ustalenia uwagi:
> Pod??czanie sprz?tu na USB do komputera pod??czonego do 230V ale
> "wy??czonego"

Oczywiście, że jest. Cechą USB jest możliwość podpinania w locie (hotplug).