Re: Gigabyte GA-GA-8S655FX Rev. 1.1 - F6 SATA problem.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 02:13:22 MET DST

"BartekK" napisał:

> Ale nikt jej nie zwiera "na chama".

Jeszcze raz namawiam do pogadania z serwisantami Macintoshy ;-)
Trzymanie płyty na blasze w dodatku ze zwartymi za pomocą srebrzanki stykami
gniazda baterii przez dwie godziny (kilka minut okazało się za mało) czyniło
cuda z pozornie martwą lub wariującą płytą. Wiem, że to opowieści z
pogranicza praktyk voodoo, ale ja to nie tylko widziałem, ale sam robiłem.
Wiem, wiem - NTG, na pecetach tego nie praktykowałem, ale pytanie było o
rodowód pomysłu z dotykaniem baterii.

JoteR