Re: Gigabyte GA-GA-8S655FX Rev. 1.1 - F6 SATA problem.

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 31 Mar 2010 - 09:54:07 MET DST

JoteR pisze:

> Wiem, wiem - NTG, na pecetach tego nie praktykowałem, ale pytanie było o
> rodowód pomysłu z dotykaniem baterii.

Ja przerobiłem motyw z dwiema starszymi płytami, gdzie zworowanie
ClearCMOS, czy nawet wyjęcie baterii nic nie dawało. :)

Przez przypadek zostawiłem pierwsza płytę (jakiś Asus z kontrolerem RAID
onboard bodajże) bez baterii na cała noc a rano już wstała normalnie. W
drugim przypadku zrobiłem to samo nauczony doświadczeniem i pomogło. W
tej obecnej nic nie pomogło. Prawdopodobnie jest do wyrzucenia.

Pzdr, OMSON