Re: Karta graficzna z pasywnym ch³odzeniem

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 12:04:49 MET DST

W dniu 2010-03-30 11:27, Vituniu pisze:
> W kazdym razie jesli masz dobrze wentylowana obudowe, to te 50W
> nie bedzie to stanowilo zadnego problemu. Przynajmniej dla karty
> graficznej.
> Co najwyzej przyspieszy degradacje przegrzanych kondensatorow
> elektrolitycznych na plycie glownej (o ile takie jeszcze tam sa).
Obudowa jest solidnych wymiarów, a w ka¿dym razie nie jest to jaki¶
napchany po brzegi microatx. Trudno mi siê wypowiadaæ odno¶nie
kondensatorów, bo nie wiem jak d³ugo p³yta g³ówna siedzi w tym sprzêcie,
ale pewnie ze 3 lata ma. Nie jest to jaki¶ zupe³nie niski bud¿et, bo o
ile pamiêtam p³ytê robi³ Asus.

> I na koniec - wlasciwie wszystko sprowadza sie do odpowiedzi na
> dwa proste pytania:
> 1) czy dodatkowe ~1000 punktow w 3dmark06 bedzie potrzebne?
> 2) czy planujesz uzytkowac te plyte glowna za, powiedzmy, 5 lat?
Jak ju¿ pisa³em chodzi raczej o wymianê uszkodzonej fizycznie karty
(teraz co¶ tam w gnie¼dzie czasem nie styka i trzeba poruszaæ kablem,
¿eby by³o ok) i poprawienie samopoczucia u¿ytkowniczce pulpitu Aero,
której przeszkadza, ¿e karta zosta³a przez Windows sklasyfikowana jako
najmniej wydajny element :-)

> PS: namieszalem, co? :)
Nie. HD 4550 wygl±da jak dla mnie ok i pewnie bêdzie wystarczaj±co
wydajne do wy¶wietlania pulpitu z gad¿etami :-D

--
Pozdrawiam
Maciek