Re: Jak si� zabezpieczy� przed pods�uchem?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 00:02:16 MET

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hoif7h$7eg$1@inews.gazeta.pl...
> Samochodu firmowego tez nie dostajesz, zeby wieczorem krecic baczki na
> parkingu i chwalic sie nagraniami na youtube. Instalowanie nadanikow GPS w
> samochodach sluzbowych nikogo jednak nie oburza tak, jak sprawdzanie czy
> pracownik przypadkiem redtube na filmowym laptopie nie oglada.

samochod firmowy jak i komp udostepniony pracownikowi powinien byc na
jasnych zasadach - jak mi pracodawca mowi ze loguje i nagrywa, to go
do domu nie biore chyba ze chce, tak samo z autem

natomiast jezeli udostepnia laptopa bez wyraznych zasad czy ostrzezen
i szpieguje pracownika to na bank jedna ze stron sie na tym powaznie
przejedzie, niestety zazwyczaj ta ktorej prawnik ma mniejsze znajomosci,
chyba ze sprawa dotrze odpowiednio wysoko