Re: netbooki

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 27 Mar 2010 - 00:43:40 MET

** amstav <whooper1@o2.pl> wrote:

> Jakiego netbooka byscie polecili, zeby byl szybszy niz Samsung N150 i mial
> ekran typu glare ... dzieki za rady w stylu kup notebooka ...

Względnie najszybszy obecnie NETBOOK jest Asus 1205N (dwurdzeniowy Atom,
chipset NVidia ION) - miałem go ale zupełnie mi nie podpasował (paździersko
wykonany, brzydki, glossy co się da - zostają ślady).

Jeżeli chcesz coś wydajniejszego od netbooka to może uderz w kierunku ULV czyli
procesory tak z pogranicza netbooków i ultra-portable notebooków. Np. Samsungi
z serii X.

Obecnie mam wspomnianego w wątku Lenovo X100E i jestem zadowolony (poza tym, że
się mocno grzeje no i fatalną baterią - ale tę się da wymienić co zamierzam
uczynić).