Re: skaner canon lido 200

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 18:35:55 MET

W dniu 2010-03-25 11:07, art_noise pisze:

> Jakbym wiedzial to bym nie pytal ;) Ale jak masz lide 25 to moze pomozesz
> blizniemu i zrobisz trzyminutowy test?

Ale Ty pytałeś o Lido 2000, a nie Lide 25.

> Chodzi mi o to ze musze skanowac z automatu - klade cos na szybie skanera,
> wciskam przycisk na skanerze i skanuje mi do pliku. To ma kazdy skaner. Ale
> nikt nie potrafi odpowiedziec czy jak poloze na szybie np wizytowke to
> zeskanuje mi cala szybe, czy tez automatyka zapisze sama wizytowke.
> Oczywiscie caly czas pisze o skanowaniu poprzez klikniecie przycisku na
> skanerze, bez otwierania dodatkowych aplikacji...

Niestety, u mnie od razu sam się otwiera program do skanowania i trzeba
nacisnąć przycisk SKAN. To przy dwóch pierwszych guzikach/przyciskach
skanera. Po naciśnięciu trzeciego skanuje bez potrzeby naciskania na
przycisk Skan w programie i wysyła na maila.
Skanuje się cała strona! Na białym tle A4 w Irfan View mam tę wizytówkę.
Można ją wyciąć i ponownie wkleić. Wtedy będzie już sama wizytówka.
Musisz poszukać sobie jakiegoś programiku do tworzenia wizytówek jak nie
chcesz mieć po 1 wizytówce na papierze A4.

--
animka