Re: skaner canon lido 200

Autor: art_noise <art_noise_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 11:07:53 MET

> A co wyjdzie? Ty wiesz?
>
> Ja mam Canon Lide 25.

Jakbym wiedzial to bym nie pytal ;) Ale jak masz lide 25 to moze pomozesz
blizniemu i zrobisz trzyminutowy test?
Chodzi mi o to ze musze skanowac z automatu - klade cos na szybie skanera,
wciskam przycisk na skanerze i skanuje mi do pliku. To ma kazdy skaner. Ale
nikt nie potrafi odpowiedziec czy jak poloze na szybie np wizytowke to
zeskanuje mi cala szybe, czy tez automatyka zapisze sama wizytowke.
Oczywiscie caly czas pisze o skanowaniu poprzez klikniecie przycisku na
skanerze, bez otwierania dodatkowych aplikacji...

Pozdrawiam
Art_noise