Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: Baranek <baranek_at_home.invalid>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 18:34:59 MET

Dnia Thu, 25 Mar 2010 13:04:24 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek napisa³(a):

[...]
> Szczerze mówi±c, nie spodziewa³em siê na technicznej grupie takiego
> zaæmienia umys³ów i tak masowego niezrozumienia zagro¿enia.

Gdy jedna osoba mówi mi, ¿e jestem pijany, potrafiê za¶miaæ jej siê w nos.
Gdy powtarza to trzecia osoba, zaczynam g³êboko rewidowaæ swoje pogl±dy.
Jak dot±d, szczê¶liwie, nie doprowadzi³em siê do takiego stanu, ¿eby o moim
stanie wskazuj±cym na przesadê w spo¿yciu przekonywa³a mnie ca³a sala.

Pozdrawiam

Baranek