Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: Baranek <baranek_at_home.invalid>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 18:29:18 MET

Dnia Thu, 25 Mar 2010 15:55:44 -0000, kamil napisał(a):

> Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie tez
> mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc zamiennie i
> spora szansa, ze cos-tam nagrasz.

Hmm. Wydaje mi się, że jesteś bliżej niż myślisz. Nie robiłem tego od
czasów dominacji magnetofonów kasetowych i nigdy nie eksperymentowałem z
czułością kart dźwiękowych, ale zdarzyło mi się dyktować jakiś tekst dla
kolegi, kiedy to z braku mikrofonu musiałem użyć starych słuchawek. Kolega
na jakość nagrania nie narzekał :)

Pozdrawiam

Baranek