Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 16:55:44 MET

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:hofsft$qb$2@news.interia.pl...

> Jeżeli nie jesteś w stanie ogarnąć wyjaśnień, które przestawiłem tu:
> to już nic nie poradzę. Lepiej faktycznie poświęć czas na próbę poznania
> języka polskiego, bo jak na razie, błędy masz w 90% wyrazów, aż mi się
> na czerwono ekran rozświeca od podkreśleń słownika.

Jedyna osoba majaca problemy z ogarnieciem tak prostegu faktu, ze na
szkolnym laptopie oprogramowanie monitorujace bylo celowo zainstalowane,
jestes Ty. Kazdy normalny czlowiek zastanowilby sie, dlaczego kilka osob to
samo mu tlumaczy, ale widac nie dociera do Ciebie ani troche.

Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie tez
mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc zamiennie i
spora szansa, ze cos-tam nagrasz. Pomysl wiec nad odlaczeniem laptopowych
glosnikow, bo ktos moze programowo wyjscie karty zmienic w wejscie i nagrac
Cie przez glosniki. ;)

Pozdrawiam
Kamil