Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 25 Mar 2010 - 00:02:03 MET

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:ho7u73$u3m$2@news.interia.pl...
> Jak poczytałem głosy w tej dyskusji, to jestem przerażony.
> Zupełnie was nie interesuje, że ktokolwiek by podsłuchał wasze domowe
> rozmowy, podejrzał wasze domowe działania... OK. To mogę zrozumieć.
> Niektórzy lubią być w RealityShow. Ale kpiny ze mnie to już totalny
> przejaw ograniczenia umysłowego.

a wietrzenie spiskow podsluchwaczy to pewnie dowod na poczytalnosc?

kto? (konkretnie mialby byc tym zainteresowany)
po co? (mialby podsluchiwac losowo wybranych ludzi)
jak? (nie kazdy ma uploadu tyle ze nie zauwazy)
co dalej robia z tymi danymi?

sa ludzie ktorzy maja kapelusze wylozone folia aluminiowa, zmierzasz szybko
w tym kierunku jak widze... a przeciez folia nic nie kosztuje, a
potencjalnie moze ochronic znacznie wiecej niz tylko rozmowy!