Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 15:47:20 MET

W dniu 2010-03-22 15:00, JoteR pisze:

> Wiadomo, kto z tego korzysta. Ten tajemniczy telefonik w zasobniku,
> który macha do Ciebie słuchaweczką, lojalnie informuje iż właśnie
> przesyła cały zebrany materiał do skandynawskich służb specjalnych. Być
> może czeka Cię los Tristana ;->

Jak poczytałem głosy w tej dyskusji, to jestem przerażony.
Zupełnie was nie interesuje, że ktokolwiek by podsłuchał wasze domowe
rozmowy, podejrzał wasze domowe działania... OK. To mogę zrozumieć.
Niektórzy lubią być w RealityShow. Ale kpiny ze mnie to już totalny
przejaw ograniczenia umysłowego.

--
Przemysław Adam Śmiejek