Płyta główna

Autor: Medyk-Ignacy <Medyk-Ignacy_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 24 Mar 2010 - 12:08:51 MET

Pada płyta główna w kompie córki ( coraz częściej Bios nie rozpoznaje dysków, pomaga przepięcie
tasiemki do innego gniazda, ale też na krótko). Doradźcie jaką płytę kupić do wymiany . Chciałbym tą
operację przeprowadzić w miarę tanim kosztem - około 200 zł . Z obecnego kompa chciałbym wykorzystać
wszystko , co się tylko da, a ewentualnie w późniejszym czasie coś zmodernizować. Obecnie mam :
- obudowa z zasilaczem Chieftec GPS-450AA
- nagrywarka DVD
- 2 x dyski SATA Samsung
- karta grafiki Ati Radeon X1550
- procesor Intel Pentium 4 3,4 GHz
- 3 x 1GB DIMM DDR2-SDRAM - PC2-4300U 4.0-4-4-12
Znalazłem kilka interesujących mnie płyt :

* http://www.allegro.pl/item955402503_plyta_glowna_ddr2_s775_grafika_audio.html , ok. 140 zł,
gwarancja 12 m-cy ,

ale ma tylko 2 gniazda pamięci

* używana, cena 99zł , ale 4 gniazda pamięci

 http://www.allegro.pl/item969805108_gigabyte_ga_8i945pe_lga_775_sata_favat_gwar_od_ss.html

* nowa, cena 169zł, 4 gniazda pamięci

 http://www.allegro.pl/item969966039_gigabyte_4xdimm_ddr2_8gb_6_x_sata_grafika.html

* cena 189zł, nowa ? - gwarancja 3 m-ce

http://www.allegro.pl/item958158416_ms_7350_nforce_650i_p6n_sli_platinum_duo_quad.html

* cena 220zł, gwarancja 2 lata ,

http://www.allegro.pl/item958232943_gigabyte_ga_ep41_ud3l_45nm_lga775_ddr2_x4_atx_raty.html

Częstotliwość szyny FSB . 1333 MHz , . 1066 MHz , . 800 MHz

Czy moje pamięci pójdą na tej płycie ?

Poardźcie co kupić?