Re: Czy warto jeszcze kupować Q6600/Q6700

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 23 Mar 2010 - 01:00:32 MET

>  Mam nadzieję, że chłodzenie nie było droższ niż procesor - poniżej 50st to
> dla niego i tak Arktyka :)
> U mnie bywało w porywach 75 st na chodzniu z pudełka :)
>
> --
> marfi

Fakt, że tanie nie było bo coś 140 zł.
Chciałem jeszcze przetestować jak dawało by radę bez wiatraka. Bo żebarka
radiatora ledwo ciepłe. Ale jak wyciągnę wtyczkę wiatraka to głośnik buczy jak
Luftwafe nad Warszawą w 39r i komputer się wyłącza. Może trzeba coś w biosie
przestawić?
Tak czy inaczej to dzięki ci za twój pierwszy post w tym wątku bo po tym
zdecydowałem się na kupno Q6600 i naprawdę nie żałuję.