Re: Czy warto jeszcze kupować Q6600/Q6700

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 23:15:19 MET

> Jeśli E6600 potrzebuje całej nocy na wykonanie zadań to IMHO warto
> rozważyć przesiadkę na i7 zamiast zawracać sobie głowę upgradem, który
> przyniesie jedynie niewielką poprawę.

Mimo wszystko kupiłem używany Q6600 i obróbka video jest ok 4x szybsza.
W procoder na E6600 miałem 0.7 realtime a teraz mam 3x real time.
Skróciło sie z osmiu godzin do około 3h. Bez kręcenia.
Tak, że jestem zadowolony.
Tylko jedno mnie denerwuje. W programie CoreTemp32 temperatury rdzenia są różne.
Max 1 rdzeń ma w idle 40 stp a najchłodniejszy jest rdzeń 4 i ma 33 stp.
Czy to dowód na to , że procesor był mocno kręcony i rdzen 1 jest już termicznie
zdegenerowany?