Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Mon 22 Mar 2010 - 19:56:49 MET

Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> No właśnie, nie warto przestać.
warto spróbować.
> Jak każdy inny system.
niebardzo. tylko Windows jest tak skonstruowany ze jak masz mikrofon to
wszystko ma do niego dostęp, o ile wiem bez Twojej zgody.
> o tyle konie trojańskie z definicji są dostępne na dowolny system.
taaak? dowolny z lini win95-win7

> I nawet nie mam za złe ci tego, że nie zauważasz tego zagrożenia albo
> nie uważasz je za groźne.
mylisz sie. UWażam ze Ty jako pierwszy znalazłeś lukę w hardware
laptopa. w słuchawkach które mam jest wyłącznik mikrofonu. Matka ma
mikrofon na podstawce, też z wyłącznikiem. W laptopach producent
zaoszczędził 20 centów.
Co do samego "wielkiego Brata" który moze na s cały czs poglądać - nie
boje sie. tzn uważam ze z ujawnienia faktu ze pierdze w stołek, albo
dłubię w zębach w moim własnym domu - nikt pożytku miał nie będzie. ze
złamanych haseł - tak. Tyle ze faktycznie to nie hardware. Natomiast
wyłącznik mikrofonu by sie przydał

ToMasz