Re: USB scroller

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 14:13:27 MET

> A bezprzewodowa mysz jest za duża? Są takie z programowalnymi przyciskami i
> scrolla też masz. Choćby taka mini mysz:
> http://www.allegro.pl/item960615489_mysz_tracer_exclusive_trm_138w.html

cyt. "Posiada 6 przycisków (w tym przyciski multimedialne) i rolkę
działającą w dwóch płaszczyznach."
co to za multimedia i po co mi poziomy scroll...?

Tak, przeglądałem myszy, ale powiem że żadna nie spełnia moich oczekiwań.
Są co prawda rozmiary mini, bezprzewodowe, z progrmowalnymi guzikami, ale
nie wiadomo co to jest ta "programowalność" i czy mogę podpiąc pod to inne
klawisze jak np. PG UP/DOWN, a nie tylko te specyficzne "multimedialne" co
są na klawiaturach najczęściej.

NA razie znalazłem jeden model coś na kształt moich wymagań:
Gyration Go 2.4 Cordless Air Optical mouse

Idę szukać dalej...albo napiszę do znajomych w Chinach żeby mi wyszukali
jakiś model :)