tyrkanie napedu FDD

Autor: LUKAS <qwerty101101_at_op.pl>
Data: Sun 21 Mar 2010 - 14:39:51 MET

Witam

Podlaczem pod USB przenosny twardy dysk. Zgralem to co chcialem , odlaczylem
i od tego momentu co jakies 10-20 sekudn pyrka mi naped stacji dyskietek,
oczywiscie wtedy jak pracuje pod Windowsem. No mozna dostac k....

Co zrobic, zeby komp nie odwolywal sie do stacji?
Odlaczenie jej nei bardzo wchodzi w gre, gdyz kompa mam ma zabudowie i
musialbym wszystko od tylu rozbierac, no mega masakra, wiec szukam pomocy ,
aby to jakos przez klawiature zalatwic :-)