Re: Port esata w Dellach

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 21:44:34 MET

Thu, 18 Mar 2010 20:28:50 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> A jesteś absolutnie pewien, że to gniazdo SATA? Bo ja miałem identyczną
> przygodę i okazało się, że to było gniazdo HDMI.

Absolutnej pewności nie mam, bo jeszcze nigdy tego sata nie użyłem :P
Istnieje ryzyko że coś mi się pozajączkowało, ale byłem przekonany że
kupując lapek dostaję też esata...

Port (tak wyczytałem) obsługuje jednocześnie USB i sata, jest nieco wyższy
niż inne (w tym sprzęcie) z asymetrycznie ustawionym "trzpieniem" (znajduje
się on w mniej więcej 2/3 wysokości całego portu).
Jeśli więc to nie jest jednocześnie esata, to na pewno nie może to być
tylko USB... HDMI zaś mam obok :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net