Re: [...] obudowa ATX - rozwiązanie - krowa zmieniła poglądy :-)

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 15:41:09 MET

Witam. :-)

Skrzynka kupiona, wczoraj przyjechała, wszystko zmontowane
i jest fajnie. :-) Tak jak mówiłem, kupiony Fractal R2 Titanium,
chłodzenie 2x Fractal 120mm @ 550rpm na przodzie i 1x Noctua
P12 @900rpm na tyle.

A i oczywiście jeszcze wrażenia:
- przepusty za płytą główną to świetna sprawa, do tego jest
masa miejsca za tackami na dyski twarde, gdzie też można
sporo kabli poupychać. Niestety kabel ATX 24pin jest na takie
przepusty za sztywny i za gruby, ale i tak udało mi się go ładnie
ulokować. Jedyne kable jakie są na "rynku", to zasilanie GFX
i dźwiękówki. Nawet kabelkologia od wentylatorów jest ukryta.
Fajnie! :-)
- zasilacz na dole to fajna sprawa. Marzy się jednak zasiłka
z odpinanymi kablami, mój Tagan niestety takich nie ma,
przez co zalega mi niepotrzebna wiązka molexów 4 pin.
Na szczęście udało się ukryć. :-)
- obudowa jest nieźle wykonana, bardzo ładnie się prezentuje,
a moje obawy, że nie zmieszczę się w 44cm wysokości się na
szczęście nie potwierdziły.
- wytłumienie jest super! Nawet wentylator procesora, który
pod obciążeniem ze swoich 900rpm potrafi dojść do 2300,
nie jest szczególnie uciążliwy. Słychać jedynie kartę graficzną,
niestety wentylator już nie jest pierwszej świeżości, niedługo
go chyba czeka kuracja w postaci smarowania.
- montaż - Lian-Li to pewnie nie jest, ale to pierwsza obudowa,
o którą nie poharatałem sobie palców przy montażu. Krawędzie
dobrze wykończone, nie ma nic ostrego i kaleczącego.

Ogólnie to jestem zadowolony i chyba o to chodzi. :-)

Pozdrawiam
.Peeter