Solidna i cicha obudowa ATX - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 16:35:26 MET

Witam.

Jako, że mam już dość mojej obudowy, wymyśliłem, że odżałuję
i zmienię na coś solidnego. Aktualnie mam Chiefteca LCX-01B-B-SL
i zaczyna już mnie ona denerwować. Powód tej irytacji to wiecznie
rezonujące blachy, nie idzie tego skręcić tak, żeby nie buczało.
Do tego wpadająca w wibracje klatka na HDD, denerwujące.

No i pytanie - co wybrać? Zależy mi na budzie solidnej, porządnie
wykonanej, nie rezonującej, wymagane miejsce na 1x 120mm na
wydmuch, 1x 92mm na chłodzenie HDD i mile widziane miejsce
na wentylator 92mm w bocznej ściance, na wysokości GFX.
Rozmiary - najlepiej jak najgłębsza, około 52-54cm, żeby HDD
nie kolidował z GFX, szerokość spokojnie do 21-22cm, wysokość
też około 50cm. Może być coś minimalnie mniejszego, ale z dobrze
rozwiązanym układem wnętrza. Zasilacz tylko i wyłącznie na górze.
Priorytetem jest oczywiście jakość wykonania. Kolor - chętnie czarny
mat ze srebrnymi dodatkami, żadnych wodotrysków, bo nie lubię. :)
Cena - chciałbym się zmieścić w 500zł, ale oczywiście im mniej tym
lepiej. :-)

No i żadnych modecomów, tracerów i innych tej klasy wynalazków.

Dziękuję za sugestie. :-)

Pozdrawiam
.Peeter