Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 19:52:37 MET

Dnia 17-03-2010 o 19:17 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

> Wszystko się zgadza, ale tego intela i3 nie polecam nawet wrogom Tandeta
> jakich mało, ta dodatkowa grafika działa tylko na niektórych
> płytach.Wydajność gorsza od dual core z tanią,dodatkową grafiką.

Miałeś jakieś bliższe doświadczenia z tym procesorem ?, bo w testach
wcale, aż tak tragicznie nie wypada, szczególnie jeżeli nie potrzeba
dużej wydajności procesora. Jest tani jak na Intela :)
Grafika jest ta sama co w innych nowych i3, i5, problemy pewnie też.
Wydawać by się mogło, że to choroby wieku dziecięcego. Słyszałem, że
z płytami P55 nie zawsze działały, ale są już płyty z H55 dedykowane
pod te procesory.

--
Wiesław
Opera Mail