Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 18:37:48 MET

Dnia 17-03-2010 o 17:55 R.M. napisał na pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika:

> bajki opowiadaja pclab jest nic nie warte, klamia lub swoje testy robia
> byle jak, ten sam zasilacz przetestowany przez spr:
>
> http://www.silentpcreview.com/article806-page5.html

To jest Enermax Modu82+, a na PcLabie jest test Modu87+, a to robi dużą
różnicę. Ponieważ mnie te testy z PcLaba również nie przekonują, znalazłem
bardziej wiarygodne, ale również imponujące wyniki dla tego zasilacza.

http://www.anandtech.com/casecoolingpsus/showdoc.aspx?i=3723&p=12
To naprawdę świetne zasilacze, ale ta cena...

--
Wiesław
Opera Mail