Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 17:47:43 MET

> I tyle serduszek ;) mi starcza do ,,biurowych'' zastosowań.
> Ewentualne 1146 złotych mógłbym wydać na zakup kilku używanych
> notebooków, które by starczyły do zadań ,,biurowych'' z dużym
> zapasem mocy obliczeniowej. :)

Nie licząc internetu. Wszak obecnie przemysł komputerowy napędza głównie
technologia flash i spartaczone bannery. Na starszym kompie wystarczy kilka
okienek gadu i jedna strona z bannerami i już wszystko muli, że aż miło.
Niby można wyłączyć, ale wtedy masa przydatnych stron do niczego się nie
nadaje.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]